Üdvözöljük!

Hiszünk benne, hogy az Ön vállalkozásának sikere azon múlik, hogy tisztában legyen azzal:

  • Milyen véleménye van az ügyfeleinek az Ön vállalkozásáról?
  • Hogyan szolgálják ki munkatársai az Ön ügyfeleit?
  • Van-e olyan szempont, amire eddig nem is gondolt, pedig az ügyfeleinek fontos?
  • Van-e összefüggés az Ön vállalkozásában megvalósuló kiszolgálási színvonal és a vállalkozásának sikere között?

Minden nagyvállalat (a legnagyobbak is!) egyszer kisvállalkozásként kezdte. Persze, ma már könnyű nekik, hiszen van rá pénzük, hogy a fenti kérdésekre naprakész válaszokkal rendelkezzenek, és nagyköltségvetésű kutatásokat finanszírozzanak.

Van egy jó hírünk: mostantól ezt Ön is megteheti…

A sokszor nehezen megszerzett vevőknek, az Ön termékét szolgáltatását választó ügyfeleknek van véleménye (és nem csak a termékről, vagy szolgáltatásról…). Az elmúlt évek hazai és nemzetközi kutatási egyértelműen bebizonyították: a kiszolgálás színvonala sokszor még a termék vagy szolgáltatás minőségénél, árazásánál is fontosabb.

Gondolja végig: mi az, amit a legsikeresebb cégek igazán jól csinálnak:

  • Jó a termékük vagy szolgáltatásuk – az Öné is van olyan, ha nem jobb
  • Jó a marketingjük – ebben Ön is képes egyedit alkotni

De ami ennél is nyilvánvalóbb, csak talán nem annyira szembetűnő:

Az ügyfélkapcsolatok során professzionális kiszolgálást és valódi élményt adnak az ügyfeleiknek. Ezzel nem csak megszerezni tudnak új ügyfeleket (hiszen a meglévő ügyfelek szívesen ajánlják őket), hanem képesek megtartani a vevőiket, sőt a meglévő vásárlók további termékeket is vásárolnak.

  • De milyen módon tud Ön megfelelni az ügyféligényeknek, amelyeket Önnel szemben támasztanak az ügyfelei, vásárlói?
  • Önt, az Ön termékét, szolgáltatást szívesen ajánlják az ügyfelei? (ha nem, ha igen: miért?)

Erre adunk konkrét, mérhető, ellenőrizhető, összehasonlítható válaszokat.

Nemcsak Magyarországon, hanem világszinten is egyedülálló szolgáltatásként elérhetővé tettük mystery shopping programunkat a Kis-és Középvállalkozások számára is, igazodva a szegmens egyedi igényeihez, és a Kis-és Középvállalkozások speciális szempontrendszeréhez.

Az a megoldás, amit most Ön kézhez kap tartalmazza az elmúlt évtized során lebonyolított több mint 100 000 (!) tesztünk minden elméleti és gyakorlati tapasztalatát, egy egyszerűen, gyorsan elérhető formába csomagolva.

Amennyiben Ön Kisvállalkozás tulajdonosa, vagy képviselője, és szeretné igénybe venni az Ön számára megalkotott egyedi megoldásunkat, kérjük regisztráljon!

Regisztráció

A regisztráció során kérjük vegye figyelembe, hogy szolgáltatásunk valóban csak a kis-és középvállalkozások számára elérhető, ezért a regisztrációját követően az Ön által megadott információkat ellenőrizzük.

Bejelentkezés

Amennyiben megkapta visszaigazoló e-mail üzenetét, kérjük, jelentkezzen be webshopunkba!