A ClientFirst Consulting tevékenységével aktívan hozzájárul az ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztéséhez Magyarországon. Ennek elősegítése érdekében megalapította a

"Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" Díjat,

melyhez a Humán Erőforrás Alapítvány szakmai támogatóként társult.

A hazai üzleti kultúra markáns fejlődésének első lépése az ügyfélkiszolgálás színvonalának fejlesztése - vallják a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" rangos szakmai verseny és díj életre hívói. A hazai ügyfélkiszolgálási gyakorlat - szférától függetlenül - még számos területen szorul fejlesztésre, és egy egységes platform is hiányzik, melynek segítségével az üzleti élet szereplői mérni tudják saját és egymás ügyfélkapcsolati tevékenységének színvonalát. A most útjára indított megmérettetés és díj ezt hiányt kívánja pótolni egy objektív, és szakmailag hiteles felmérési sorozaton keresztül.

A "Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban 2009" versenyre több, mint 20 vállalat nevezett a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise, és kereskedelmi szektorokból, valamint az utazási irodák piacáról.

November 5-én fény derül arra, ki a legjobb a vevőkiszolgálásban. A verseny már az első évben nagyon szoros küzdelmet hozott.

Tartson Velük, ismerje meg sikereik kulcsát, botlásaik okát. A konferencia lehetőséget teremt a versenytársak közötti kötetlen szakmai beszélgetésre is.

Legyen Ön is ott november 5-én a Corinthia Grand Hotelben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj 2009 Díjátadó Gálán és Konferencián!

A Konferencia programja        Regisztráció

A Díjért való versenyben résztvevő cégek:

Belfrit Kft
Boltív Tüzép
Budapest Bank
Duna House
Fővárosi Gázművek (Főgáz)
Generali-Providencia Biztosító
Invitel Távközlési Szolgáltató
Lukoil Magyarország
MBT Magyarország
Neckermann
Open House

Otthon Centrum
Palace Ingatlan
Rózsakert Bevásárlóközpont
Signal Biztosító
Testa Rossa
Tigáz
TUI Magyarország
Vízművek
Vöröskő Kft. (EURONICS)
Vodafone